streda 12. apríla 2017

Jason Day na dobrej ceste stať sa svetovou No1 po ďalšom dominantným displejom

Jason Day vytiahol ďalšie dominantné zobrazenie golfu a je na najlepšej ceste stať sa v Austrálii najmladším svet č.1 po prskající na päť-shot vedenie v polovici značku BMW Championship.

Kým 27-ročný zlyhal vo svojej snahe o historickej 59, keď sa vrátil čoskoro dokončiť jeho otvorení koleso v piatok, keď zálohujú 10-pod 61 s ôsmimi-under 63 zviazať všetkých čias US PGA Tour 36 -hole bodovania rekord na 18-under 124

Ten dopil druhé kolo na Conway Farms Golf Clubu v Illinois -. o tretinu štyroch playoff turnajov - s 43-noha eagle patom, chôdzu ju s dôvera ako jeho idol Tiger Woods tak urobil mnohokrát vo svojom prime.Tiger Woods chýbať zvyšok roka po t om, čo podstúpil operáciu chrbta viac

Day strieľa na štvrté víťazstvo v šiestich štartov, a pätina v tejto sezóne s vedomím, že by sa mu do jeho kariéry cieľu stať svetovej No.1.

je to päť jasné Američanov Brendon Todd (63) a nováčik Daniel Berger (64) na 13-unde r.

World No.2 Jordan Spieth, hrať s Day, hotové birdie-eagle ku strele 65-66.Skončil na 11-unde, zviazaný fourth Kevin Na (66).

Na otázku, či bol smeruje k Woods podobné nadvláde, deň držal v pohode, pretože vedel, že ešte 36 jamiek ísť a je dlhá cesta plachý úspechov v 14-time hlavných víťaza.

"Dúfam, že (som na ceste tam). To by bolo pekné. To by bolo skvelé. Ale on vyhral 79 krát a ja som vyhral len šesť, takže je ťažké povedať, že som bol dominantný, "povedal Day.

", ale to je niečo, čo môžem strieľať, a to je to, čo som ' m sa snaží robiť každý deň. Práve teraz sa zdá, že môžeme spolu pracovať, čo je dobré.Prišiel som dnes ráno, a zrejme nezastrelil 59 a cítil som sa ako každý bol sklamaný vo mne.

"Zvyčajne je to ťažké zálohovať veľké koleso a zase strieľať nízku jeden, ale našťastie pre my sme mali dnes pokojnejšie podmienky. Mám pocit, že som v zóne. Cítim sa veľmi voľný. Je to dobrý tlak, a ja ju miloval. Je to dobrej pozícii, aby dovnútra. "

World Golfové postavených úradníkov potvrdil, Day prevezme No.1 mieste by mal vyhrať turnaj, bez ohľadu na to, čo súčasný No.1 Rory McIlroy a Spieth robiť.

Dokáže skutočne urobiť skok do svetovej špičky v prípade, že je druhý úplne a McIlroy je mimo prvej štvorke a Spieth mimo top 10.McIlroy zakončuje 68 pred pridaním 65 za deväť pod remízou na deviatom mieste.

Má byť deň víťazstvo v turnaji, tak by porazil Greg Norman ako Austrália najmladším č.1, pričom žralok je 31, keď začal jeho panovania.

bolo by pozoruhodný nárast, vzhľadom k tomu len dva a pol mesiaci bol vzdialený svet č.8, sedem priemerné hodnotenie bodov za McIlroy.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára