utorok 11. apríla 2017

Paul O'Connell chce dať na výstave v záverečnom zápase na domácej pôde pre Írsko

Predaj vstupeniek na stretnutiach v auguste je do kopca stúpania, takže dva faktory prišli k záchrane IRFU tento týždeň: Wales sú horúce do klusu pri hľadaní predstavenie, ktoré štvorca vzdialenosti, čo sa stalo na štadióne Millennium tri týždne pred; a Paul O'Connell bude hrať svoj posledný zápas pre Írsko v Aviva Stadium.

Pre miestnych obyvateľov, druhý je o niečo dôležitejšie. Írska kapitán odíde do Toulonu po Svetovom pohári.Pre spravodlivosť k nemu, medzera medzi oznamuje, že rozhodnutie a hrá svoju posledný test v Írsku nie je niečo, čo sa vyvinul do mydlovej opery. "Zdá sa, že bolo veľa finálnych Všetko je pre mňa v poslednej chvíli: finále v Th omond parku; Finálny hra pre Munster; I a predpokladám, že to jednoducho vlečie trochu, "povedal. "Iste sa Munster v tých posledných pár týždňov som si myslel o tom veľa, ale to nie je naozaj ma tento týždeň zapadol.

" Je to môj prvý štart [série Guinness], takže je to skôr o kde budem mať, pokiaľ ide o moje hry Betclic-Registrácia s bonusom tu a mojej kondícii. Že je miesto, kde má myseľ je v túto chvíľu.Mal som dobrý predsezónne ale stále to bolo dva a pol mesiaca, pretože hra [štart] a som dočkať, až sa tam a vidieť, kde som, a dať dobrý výkon, skôr než ťahať na dlhé lúčenie . "Rugby World Cup vstupenka telefónna linka pozastavená, po ktorom?Vyšetrovanie Viac

Na výkon predného Írsko má jeden veľmi dobrý a jednu priemernú jedno - proti Walesu a Škótska, respektíve - zatiaľ čo vo Walese, s kratšou run-in, je potrebné sa pozrieť teraz dobre. " Viem, že Wales by bol naozaj sklamaný svojím výkonom v prvej hre a budú cesta ďalej po trati, pokiaľ ide o to, čo ich plán bol z klimatizačného hľadiska," uviedol O'Connell. "A to je do značnej miery odlišný tím."

Jednou z veľkých rozdielov bude prítomnosť O'Connell je linka-von partnera z turné Lions pred dvoma rokmi, Alun Wyn Jones. "Robili naozaj dobre linka-von proti nám v Cardiffe tento rok [Six Nations], kde sme stratili štyri lineouts: päť metrov jednotku, kde sme boli pomerne úspešní v posledných rokoch; sme stratili päť metrov výstupný linka-von čo bolo zásadné, kde strelil neskôr.Takže mám to baví? Asi mám robiť, ale tam je veľa práce a myslenia ide do neho a myslím, že je [Jones] dostal oveľa lepší ako roky uplynuli. Myslel som, že sme naozaj bojoval proti nim, takže je to niečo, čo budeme musieť dať do poriadku "V tejto neskorej fáze svojej kariéry však existuje jedna vec, ktorú nebude schopný o praviť: ..


jeho postavenie v čatou módnej zločinca

"je to zvláštne - je to konštanta zneužívanie," povedal. "Použil som to urobiť, aby John Hayes a nikdy ma nenapadlo, že sa stať, že ten, kto bol stále slagged o môj vkus v hudbe, na môj vkus v oblečenie a všetko takto. Keby som mohol vziať späť tie časy, keď som mu, že by sa troskou teraz, pretože som neustále na zadnej nohe zo všetkých chalanov.Ale je to dobrá zábava. Mám na skvele sa s nimi. Aj teraz výcvik a zodpovedá viac ako inokedy. Je tu ešte stres a tlak, ktorý ide s nimi, ale myslím, že to zvládnem lepšie ako kedykoľvek predtým. "

Betclic-Okamžitý bonus

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára