sobota 15. apríla 2017

Nebojácny England dať selektory uvítací problém nahromadenie svetovej T20

Ale je lepšie byť v "Ako môžeme ho prípadne vynechať?" Naladený skôr ako "Kto k čertu môžeme vyzdvihnúť?" Laku. To je miesto, kde Anglicko ocitnú v okamihu

Budúci hlavný turnaj Svetovej T20, sa koná v marci niekde v Indii. - my stále nevieme, kde, čo je trochu problém pre akékoľvek fanúšikovia chcú ísť - a Anglicka musieť vybrať 15 hráčov. Tam je veľa súťaže miest.V súčasnosti chýbajú veľkí hráči; Ben Stokes a Steven Finn by odôvodnene očakávali, že budú v skupine T20 sveta; Tak by mohli Stuart Broad, Mark Wood a James Taylor.England porazil Pakistan v napínavom finále vyhrať druhú T20 a pečať série Prečítajte si viac Po strate prvých ODI v Dubaji 11. novembra Anglicko odvtedy s veľkým úsilím . Tím stojí za to sledovať s množstvom mladosti, talentu a úsmevov na sprievode.


Nie sú bezchybné, ale stále viac sa nebojí. Analytici po celom svete sa nebudú sústrediť len na Eoina Morgana, Joea Roota a Jos Buttlera, ale aj na Jasona Royho, Alexa Halesa a Sam Billingsa. Predtým, než uvažuje o sláve Svetového pohára, môže to byť čas na Upozornenie.Existuje mnoho lepšie jednodňové strany po celom než Pakistan. Nemajú veľa pálkarovi, ktoré sú schopné vyvolať nespavosť medzi bowlingového bratstvo; Ich chod medzi bránkami môže tiež spôsobiť predčasné plešivosti na svojho trénera, Waqar Younis, a v prípade, že lopta ide zlým smerom, teda smerom Sohail Tanvir sa Fielding je podozrivý.

Aj napriek tomu, Anglicko vykazovali nezvyč ajné dôveru, a to nielen v spôsobe, akým oni hrali, ale aj v ich výbere pre T20 stretnutia. Neboli plachý miešanie ich balenie a teraz boli vyhral hry, to vyzerá tá najprirodzenejšia vec na svete urobil.Pár porážok a bolo by to niečo iné.

Stav Buttler v rámci jednodňového set-up sa potvrdilo, keď riadil stranu v piatok potom, čo boli vypustené vo štvrtok. Nevyzeral ani zvuk z miesta ako kapitán za pahýle alebo za mikrofónom. Uznal trochu sklamanie chýba prvý T20.

"Keď ste odpaľovanie zle tak dlho chcete hrať po celú dobu, kedy ste späť vo forme.Ale ja som videl v širších súvislostiach. "

Je zrejmé, že si užil svoje prvé chuť kapitána po dlhú dobu. "Vždy som sa zaujímal o vedenie," povedal. "Ja som premýšľal, čo by sa stalo, keby Eoin bol zranený a len v jednej hre som sa naučil veľa."

Buttler, ktorého Morgan bol horlivý podporovať na podpredsedu kapitána v jeden deň kriket , cíti mn oho paralel s jeho kapitánom. "Máme pokoj hlavy a my sú podobné v tom, ako si myslíme, že o hre a podľa nášho správania."

Obaja sú odhodlaní k voľnému prístupu k bielej gule kriket.

" sme udržanie že nebojácnosť a snáď aj náš nedostatok skúseností nám pomáha, "povedal Buttler. "Tešíme sa Bet365-Otvorte si účet na veľkú udalosť." (Posledné dva zápasy s kapacitou davy v Dubaji mať pocit, že veľké príležitosti.)

Buttler však jemným hlasom, bude mať stále väčší vplyv na rozhodovanie na strane horizont.Jedným z nich môže zahŕňať Liam Plunkett, ktorý prijal šesť gólov v dvoch T20 zápasy, hry nečakal hrať. Z pacemen Buttler najprv obrátil na neho, keď on potreboval bránka v piatok večer.

Plunkett vyzdvihuje selectorial dilemu pekne. Zostal z testovacej čaty pre Južnú Afriku, ako bola daná prednosť Chris Jordan. Celkom správne, keď nie j e úplne skryť svoje frustráciu. "Bol som tu sedem až osem týždňov a hneď pocit, že som tvrdo pracoval na svojej hre a mojej kondícii. Mám pocit, že som v dobrej nick. Ja vypitvané nie ísť do Južnej Afriky pre test turné. Pokúsim sa chytiť tréner neskôr a zistiť, či som urobil niečo zle, alebo čo musím vylepšiť.Ale nemôžete kto na nej žijú, "povedal bez toho, aby úplne zamaskovať, že jeho sklamanie bude pretrvávať na chvíľu.

Ešte na súčasných poznatkov, aj keď niektoré z absentees SAE sú odvolaný, zdá sa nepravdepodobné, že by Plunkett budú ignorované, ak sú ďalšie white-ball čaty oznámil. Ale kto budú vynechať miesto neho? Áno, tieto voliča mať nejaké pekné problémy na obzore.

Bet365-Vyzdvihnúť svoj bonus

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára