štvrtok 20. júla 2017

Hejnová je späť. Na MS chcem bojovať o zlato, hovorí po parížskej paráde

Na svojom obľúbenom štadióne Stade de France, kde v prestížnom seriáli v rokoch 2011 a 2013 dvakrát triumfovala v slovenských rekordoch, prebehla cieľom v čase 53,76 - zo svojho tohtoročného maxima tak stiahla hneď 1,24 sekundy a vo svetových tabuľkách roka vystúpila z konca druhej desiatky na druhé miesto len o dve stotiny za vedúcu Američanku Littleovou.

"Ja som do toho išla s tým, že chcem vyhrať a bežať letošňák. Hovorila som si, že sa mi tam vždy darilo, že to tam musím zlomiť. Aj vďaka tomu, že som tam už dvakrát vyhrala, tak som mala dobre nastavenú hlavu. Aj keď to nie je všetko, hlava robí veľa, "vyhlásila. "Vedela som, že to mám v hlave, nemohla som sa porovnať s prekážkami, s tým závodným stresom a trémou.Teraz to vyšlo a ja som nár amne spokojná. "

potýkal sa so zlomeninou nohy, potom sa zápalom v bet365 bonus päte. Celú dobu však verila, že keď bude trpezlivá, môže sa vrátiť do absolútnej špičky. Ale také zlepšenie ju samotnú prekvapilo. "Ja som vedela, že pobežím rýchlo, hovorila som si, že je v mojich silách stiahnuť sekundu, ale toto ma prekvapilo veľa. Sezona sa vyvíjala pozvoľna, ale teraz to bol veľký skok.Verím však, že to ešte nie je konečná, "dúfala Hejnová. "Som späť, verím, že budem ešte lepší, budú si na mňa musieť holky dávať pozor."

Hneď ako vstúpila na parížsky štadión, vedela, bet365 že to bude dobré. "Neviem, čím to je, ale mám to tam hrozne rada," povedala bronzová olympijská medailistka. "Sú tam skvelé podmienky a väčšinou teplo. Štadión je zatvorený, takže tam nefúka. A vždy boli plné ochodze, skvel á atmosféra, vždy sa mi tam bežalo dobre, "vysvetlila. Jej výkon zjavne súperky zaskočil. "Keď som behala za 55, tak mi všetky gratulovali, že som späť, teraz mi zaželala len jediná," pousmiala sa Hejnová.


Takto rýchlo bežala naposledy na MS v Moskve pred dvoma rokmi.Jej pohľad na časomieru bol vtedy podobný ako v Paríži. "Prekvapenie," uznala Hejnová. Závod Diamantovej ligy vyhrala naposledy rovnako v roku 2013, kedy opanovala trinásť pretekov v rade. V medziobdobí mala ale pár chvíľ, keď jej bolo ouvej. Napriek tomu verila, že keď vydrží, môže sa vrátiť do špičky.

"Najhoršie bolo, ako som sa snažila vrátiť po zlomenej nohe a bolela ma päta. Dala som si voľno, ale bolelo to aj pri chôdzi. To bolo hrozné, "spomínala. "To bolo najhoršie obdobie, teraz už je noha našťastie úpln e v pohode," uistila. Ani táto sezóna nebola ľahká, jej výkonnosť sa totiž vracala veľa zvoľna. "Bola som zvyknutá všetko behať zľahka, teraz to nešlo.Takže som veľmi rada, že som vydržala. "

Zuzana Hejnová v závodu na 400 metrov prekážok na ostravskej Zlatej tretre.

V príprave na svoje zdravie dávala pozor, viac regenerovala, náročné tréningy striedali ľahšie. "Bolo to rozumnejšie, aj keď sa rozbieham pomaly," uviedla. Teraz zvažuje, či pobeží Diamantovú ligu v Londýne, určite nastúpi v Štokholme a pred MS ju čaká ešte testovacie Tristovky v Chebe. "Verím, že to je správna cesta a vrchol bude na bet 365 konci augusta."

To sa v Pekingu postaví na štart majstrovstvách sveta ako obhajkyňa titulu. A bude tam opäť v pozícii favoritky. "Pevne verím bet365 mobil tomu, že naj väčší formu budem mať tam. Teraz som bežala rytmicky dobre, ale na konci ešte dokážem lepšie zatiahnuť.A potom už to je len o vyladenie, "premýšľala, čo ešte zlepšiť. "Z toho miesta v tabuľkách som nebola nadšená. Takto je to o dosť lepšie a chcem na MS bojovať o zlato. "

bet365 stavky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára